Клініка нейроонкології
Консультація нейрохірурга
при підозрі на новоутворення або пухлину головного мозку
Коли потрібна консультація нейрохірурга і лікування в клініці нейрохірургії?
  • Наявність новоутворення головного мозку. Позамозкові або внутрішньомозкові пухлини різної локалізації первинно виявлені, з наявністю неврологічної симптоматики або безсимптомним перебігом
  • Метастази в головний мозок при прогресуванні раку інших органів (раку легенів, раку молочної залози, раку нирки, меланоми шкіри)
  • Продовжений ріст або рецидив пухлин головного після комбінованого лікування в інших клініках нейрохірургії або онкологічних відділеннях
  • Динамічне спостереження за пацієнтами з пухлинами головного мозку після комбінованого лікування в інших клініках нейрохірургії або онкологічних відділеннях
Що необхідно мати при собі на консультації?
  • Знімки МРТ або КТ головного мозку. Стандартом в діагностиці пухлин головного мозку є проведення МРТ 1.5 Тесла з контрастним підсиленням. Якщо сканування МРТ було проведено понад три місяці тому, слід провести нове дослідження
  • Виписка з історії хвороби, попередні висновки онколога, нейрохірурга, радіолога або хіміотерапевта
  • Відомості про супутні захворювання, висновок терапевта, кардіолога або сімейного лікаря
  • Список лікарських препаратів, які були призначені для лікування основного онкологічного захворювання або супутньої терапії
Як швидко буде відповідь, якщо відправити знімки для консультації?
После отправки запроса на консультацию вам на телефон будет прислано сообщение с подтверждением того, что снимки переданы специалисту нейрохирургу Клиники Нейроонкологии, который непосредственно проведет консультацию в клинике или по телефону
Чи є обов'язковою присутність хворого для консультації в клініці?
У разі важкого стану хворого, коли транспортування пов'язано із ризиком, консультація нейрохірурга в Клініці Нейроонкології може бути надана заочно. В такому випадку вся інформація про прогноз захворювання і можливі варіанти лікування пухлини головного мозку будуть надані родичу або довіреній особі
Хто проводить консультації в клініці? Чи є можливість обрати конкретного лікаря?
Всі консультанти Клініки Нейроонкології є лікарями вищої категорії та науковими співробітниками з багаторічним досвідом лікувальної роботи та проведення досліджень в області хірургічного лікування пухлин головного мозку.

Консультації проводять професор Володимир Давидович Розуменко, канд. мед. наук Валентин Миколайович Ключка і канд. мед. наук Артем Володимирович Розуменко. Під час запису на консультацію в коментарі вкажіть лікаря, до якого хочете записатися
Останні публікації
про сучасні підходи до лікування пухлин головного мозку
Скільки часу займає консультація?
Час консультації, як правило, займає до 30 хвилин. Ми намагаємося робити все, щоб пацієнти не чекали в черзі на прийом, тому більшу частину консультацій проводимо онлайн.
Консультація проходить по запису або в порядку живої черги?
Ви можете звернутися в клініку в прийомні години і отримати консультацію фахівця як в порядку живої черги, так і за попереднім записом. Перевага надається тим, хто записався попередньо через наш сайт або за телефоном

Що очікувати після закінчення консультації нейрохірурга?

Під час консультації при наявності показань до хірургічного лікування вам запропонують госпіталізацію в клініку для проведення операції. На терміновість госпіталізації за наявності пухлини головного мозку головним чином впливають швидкість прогресування захворювання і стан пацієнта.

При наявності супутньої патології або поширеного ракового процесу може бути рекомендовано пройти консультацію онколога або дообстеження (МСКТ або ПЕТ органів грудної та черевної порожнини).

У ряді випадків при відсутності виражених симптомів захворювання при пухлинах головного мозку призначається динамічне спостереження проведенням регулярних консультацій в клініці та МРТ контролем кожні 3-6 місяців.

Завдання нейрохірурга в процесі комбінованого лікування пухлин головного мозку

Фахівці-нейрохірурги Клініки нейроонкології на першому етапі лікування визначають показання до хірургічного лікування, а саме проведення біопсії або операції видалення пухлини головного мозку. При необхідності нейрохірург визначає оптимальний перелік додаткових досліджень для уточнення діагнозу.

Нейрохірург призначає симптоматичну терапію в процесі підготовки до операції, проводити інформування пацієнта і родичів про план, особливості майбутньої операції, ризики та наслідки.

В післяопераційному періоді нейрохірург проводить регулярні консультації для відстеження результатів лікування і виявлення ознак рецидиву пухлини головного мозку
Скільки часу займає лікування в клініці?
Підготовка до операції видалення пухлини головного мозку зазвичай займає 1-2 дні. Післяопераційний період залежить від тяжкості стану хворого і його реакції на хірургічне втручання. Велика частина пацієнтів виписується на 5-7 добу після операції

Записатися на консультацію у клініці

Для консультації нейрохірурга потрібні знімки МРТ або КТ головного мозку. Консультація може бути проведена заочно, тобто за відсутності пацієнта. Докладніше
Імя пацієнта
Дата консультації
Час консультації

Записатися на консультацію у клініці

Імя пацієнта
Дата консультації
Час консультації
Надіслати знімки
для онлайн-консультації

Щоб швидко отримати консультацію сфотографуйте на смартфон плівку МРТ і висновок по знімках, а потім перешліть нам через месенджери або форму відправки нижче. Докладніше

Великі файли (наприклад, архів з диска CD або DVD) можна надіслати через fex.net або google.drive та скопіювати посилання у коментар

Ім'я пацієнта
Ви отримаєте повідомлення SMS або Viber, коли лікар подивиться знімки
Прикріпити файли
Не більше 10 файлів до 30 МБ

Консультація нейрохірурга

У Клініці Нейроонкології з приводу діагностики та лікування пухлин головного мозку
Консультація фахівців Клініки нейроонкології може бути проведена при первинно виявленому захворюванні центральної нервової системи з підозрою на наявність новоутворення головного мозку або ж після проведеного лікування в інших клініках нейрохірургії або онкологічних відділеннях.

Швидкий запис на консультацію до нейрохірурга можна здійснити онлайн через наш сайт, телефоном +38 068 126 7391 або через месенджер.

Також можна отримати он-лайн консультацію нейрохірурга, відправивши знімки МРТ і дані інших досліджень через
форму на сайті або месенджер.
Відділення
внутрішньомозкових